Eerste week in onze nieuwe klas!

We nemen onze tijd...

Tijd... om elkaar te leren kennen, de regeltjes en afspraken te ontdekken, 
we wennen terug aan de structuur van het klasgebeuren,...
We gingen ook al turnen bij juf Anja, er zijn korte kringactiviteiten, als aanbod in de hoeken kunnen we kleuren, schilderen, scheuren en kleven stap voor stap worden kalenders aangebracht...  
We zijn goed gestart!













































Op stap met onze boekentas... 
met mijn boekentasje naar het kleuterklasje!



Hoe gaat mijn boekentas open.  
Met een rits?  Een klever?
Een grote rits, een kleine?
Wat zit er in mijn boekentas?




Boekentas op mijn hoofd, op mijn been, op mijn buik...












Stappen en springen over de boekentas...





Ik sta voor, achter, naast mijn boekentas.
Boekentas tussen mijn benen...